♥لئو خوشگل من ♥

♥داستان دوستیه بد ♥

سلام دوستان  من میخوام داستان  بنویسم هر  کس  میخواد  میتونه  ثبته نام  کنه  تازه  لاکپشت های نینجا هم  توشن همین طور وینیکس ثبته نام  کنیددددد***

 

 

اسم=

خواهرتون از وینیکسا (فقط یکی شونو میتونید انتخاب کنید مثلا من میگم استلا) =

برادرتواز لاکپشتا ( فقط یکی) =

سن=

دوست دارین چه قدر تو داستان باشین=

 



نظرات شما عزیزان:

صدیقه
ساعت18:50---19 آبان 1392
اسم:صدیقه

خواهر:استلا

برادر:رافائل

راحت شدی نظر دادم


پاسخ:اره


دریا
ساعت17:33---17 آبان 1392
اسم : میوسا

خواهر از وینکس :من خود وینکس باشم همون میوسا

برادر : نمیخوام داشته باشم

اینم از این
پاسخ:باشه


راف
ساعت18:20---2 آبان 1392
شقا بدو بیا از عشقت آپ کردم
پاسخ:ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:,

] [ 12:3 ] [ ♥♥شقایق ♥♥ ]

[ ]