خوشگل شدیی

♥لئو خوشگل من ♥

♥داستان دوستیه بد ♥



نظرات شما عزیزان:

مایکی من
ساعت13:24---24 مهر 1392
سلوووووم عزیزززززززم تولدت مباررررک ایشالله تا ابد زنده بمونی و هرسال این روزو جشن بگیری اینم کادوی من:

ببشید ک دیر اومد ب هرحال تولدت مباررررررک
پاسخ:مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم منم دوستت دارم


نگین
ساعت10:53---24 مهر 1392
چرا باید یه همچین چیزی بخوام؟؟


خب من اخه واقعا نمیدونم چی بگم!
پاسخ:ههه من خیلی خنگ شدم
پاسخ:هر چی خواستی بگو


نگین
ساعت10:43---24 مهر 1392
چجوری هر چی خواستم بگم؟؟

برای چی؟؟؟
پاسخ:هر چی خواستی دیگه حتی مرگ منو


نگین
ساعت10:40---24 مهر 1392
سلام شقایق تولدت مبارک
پاسخ:ممنونم هر چی خواستی بگووووووووووو
پاسخ:کادوتو دیدی


محمد
ساعت10:31---24 مهر 1392
ا سلام امروز میخوام به شما سایتی رو معرفی کنم که شما راحت بتونین ازش درآمد داشته باشین هم میتونین با عضویت در ااین سایت محصولاتتون رو با خیال راحت وبدون دردسربه فروش برسونین و اگر هم مایل بودید به عنوان همکاری در فروش در اون عضوبشینوبه راحتی هر چه تمامتر یک درآمد عالی داشته با شید http://www.frotel.com/index.php?wid=55006
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:,

] [ 16:11 ] [ ♥♥شقایق ♥♥ ]

[ ]