اعضای داستان

♥لئو خوشگل من ♥

♥داستان دوستیه بد ♥

 

نگین مدیر وب لاکپشت های نینجا  2012

رز


خواهر:میوسا


برادر :راف


سن:15 این شکلیه 

نگین همون رافn

اسم:کیم 


خواهر:استلا


برادر:راف


سن: یک سال از استلا کوچیک تر   این شکلیه

 

خودم 

اسم =شقایق

خواهر=بوم

برادر=لئو 

دوست پسر=امیرتتلو

سن=16این شکلیم

 

 

 

لئو

خواهر=شقایق 

برادر=دان و رافاعل ومایکی 

سن=16

این شکلیه

 

رافاعل 

خواهر = رز و کیم

برادر=لئو و دان و مایکی

سن=15

این شکلیه

 

 

دان

خواهر=فیلا هیشکس

برادر=لئو و رافاعل و مایکی

سن=15

این شکلیه

 

مایکی 

خواهر=فیلانه داره

برادر=لئو و دان و  رافاعل

سن=15

این شکلیه

 

بلوم

خواهر=شقایق

برادر=لئو 

سن =16

این شکلیه

 

استلا

خواهر=کیم

برادر=راف

سن=16

این شکلیه

 

میوسا

خواهر=رز

برادر=راف

سن=16

این شکلیه

 

فلورا

خواهر=فیلا نداره

برادر=فیلا نداره

سن=16

این شکلیه

 

تکنا

خواهر=فیلا نداره

برادر=فیلا نداره

سن=16 

این شکلیه

 

لئو همون ایدا

اسم:اِلا

خواهر:میوسا
  برادر =لئونل
سن:15

 

دوست پسر = لئو
این شکلیهآپلود عکس رایگان و دائمی
 
 
 
 
ارمین
سم:لیونل
خواهر:الا
برادر:رافاعل
 
سن=15
این شکلیه

 

 

مایکی  من

 اسم:سوکی

خواهرم:نداره 

برادر = هم  نداره
سن:14

دوست پسر=مایکی

این شکلیه

 

مهدیه

اسم=مهدیه

خواهر= استلا

برادر=رافاعل

سن=15

این شکلیه

 

اسم:جک



خواهر:نداره

برادر:ندراه


سن:هم سن کیم 


دوس دختر :کیم  این شکلیه

 

مایکل اسکافیلد

هر کس میخواد شخصشو برداره این شخص دوست لاکی هاس

 

 امیر تتلو عشق من کامران نقششو برداشته 

این شکلیه خوشگلم

نسترن

اسم:ناتالی


خواهر:استلا


برادر:لئو


سن:18

دوست =دان

عکس نداره

 

بلوم

نگاره

خواهر=نداره

برادر هم نداره

عکسم ندادی
سنم:15<br /> 
خواهر:ندارم<br



نظرات شما عزیزان:

raph
ساعت21:00---2 آبان 1392
منم مایکل اسکافیلد!!

سن:18

خواهر دانی هم باشم...
پاسخ:یعنی پسری خواب یه شخص دختر انتخاب کن


لئو
ساعت23:29---15 مهر 1392
تینا:سلاااااااااام!شقایق جون!

چطوری؟؟؟خوبی عزییییییییییزم؟؟

ای...

پس من چی توداستانت نباشم؟؟؟؟
پاسخ:هستی دیگه تو مگه داشت ارمین نیست؟؟؟؟ تو رو عکس ندادی


لئو
ساعت21:37---15 مهر 1392
راستي.اون پسري که اسمش ليونل هستش برادره منه.

تو فرمه من قسمت برادر بنويس ليونل

تو فرمه ليونل هم اسم خواهرش رو به جاي ميوسا بنويس الا.

منظورم رو گرفتي؟
پاسخ:باشه


لئو
ساعت21:33---15 مهر 1392
راستي.من هرچه سعي ميکنم نميتونم رو متن پيام کليک راست رو بزنم.تا بتونم آدرس عکسم رو بدم.ببين برو وب مايکي من.همون پسته هست که عکساي بازيگراي داستان جن زده هستش.يه عکسي هست از يه دختر که لباسش مشکي و شلوارش سورمه اي هستش.اوني که اسمش الاست.اونو برام بذار.ميدوني کي رو ميگم يا بازم بگم؟

لئو
ساعت21:32---15 مهر 1392
راستي.من هرچه سعي ميکنم نميتونم رو متن پيام کليک راست رو بزنم.تا بتونم آدرس عکسم رو بدم.ببين برو وب مايکي من.همون پسته هست که عکساي بازيگراي داستان جن زده هستش.يه عکسي هست از يه دختر که لباسش مشکي و شلوارش سورمه اي هستش.اوني که اسمش الاست.اونو برام بذار.ميدوني کي رو ميگم يا بازم بگم؟
پاسخ:باشه


لئو
ساعت21:27---15 مهر 1392
شقايق اشتباه کردي



اسمه من آيدا است.نه تينا.تينا يکي دگه است.

تينا رو پاک کن بنويس آيدا. هه
پاسخ:ببخشید هه


نگین
ساعت20:45---15 مهر 1392
پ ن پ
پاسخ:یه عکس فقط ادرسشو بده اینجوری نمیاد


کیم
ساعت20:41---15 مهر 1392
آقا اصلا شکلمو دوس ندارم و در ضمن دوس پسرمم جک اینم فرمش



اسم:جک

خواهر:نمیخواد

برادر:نمیخواد

سن:هم سن کیم

دوس دختر :کیم
پاسخ:اقا مگه تو داستان کیم داریم


مایکی من
ساعت20:01---15 مهر 1392
میسی راسی شقا میشه سنه لاک پشتا رو 15 سال کنی؟عاخه بالای 15 سال بهشون نمیخوره
پاسخ:چشم


نگین
ساعت17:46---14 مهر 1392
نه ، آره نگین بمن پیشنهاد داده بیام اونجا قبول کردم الانم منتظرم بیاد عضو شم

من تووبمم خواستی بیا
پاسخ:الان میام


نگین
ساعت17:43---14 مهر 1392
منم دوست دارم عزیزم
پاسخ:تو قهری؟؟؟؟ راستی من نگین 17 ساله رو یادته هم وبیم تو وبش هستم مدیرم میخوای تو هم بیای


نگین
ساعت17:40---14 مهر 1392
قربونت برم عزیزم
پاسخ:مرسی دوست عزیزمممممممممممممممم تو دومین دوستی بودی که پیدا کردم یادته
پاسخ:دوستت دارم


نگین
ساعت17:36---14 مهر 1392
قربونت

راستی منو شناختی رافN
پاسخ:بله مگه میشه دوست خوبمو فراموش کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:,

] [ 17:23 ] [ ♥♥شقایق ♥♥ ]

[ ]